Wydarzenia bywają podobne w zarówno w treści jak i w organizacji. Nie mniej jednak zawsze trzeba pamiętać, że dekoracje mają różne role. Dlatego promocja produktu potrzebuje włąsnej dobrze dobranej kwiatewj scenografiii eventowej. Aranżacje i oprawa eventów kwiatami zależy od dwóch głównych czynników:
- charakteru wydarzenia – rangi, miejsca i czasu organizacji oraz osób, do których jest skierowany przekaz
- pomysłu florystów – współpraca z klientem, połączenie jego wizji z pomysłami florystów
Zasadą nadrzędną jest zawsze dopasowanie aranżacji do tematyki i okoliczności wydarzenia jakim jest promocja produktu, ponieważ ma na wiele wariatów.
Zadanie:
oryginalnie i pięknie udekorowana promocja produktu
Promocja produktu ma być z założenia wydarzeniem pozytywnym, przykuwającym uwagę. Ma spowodować, ze oglądający zapamiętają produkt i będą zachęceni do jego zakupu. Nie można ani przytłoczyć rozmachem dekoracji,ponieważ produkt w niej zginie, ani zrobić jej zbyt skromnej, bo będzie wyglądała na neidopracowaną i zrobi złe wrażenie. To, jakie kwiaty wybierzemy na dany event jest mocno uwarunkowane okolicznościami. Kwiaty różne w stylu i charakterze dobieramy do aranżacji wnętrz i plenerów. Przy promocji trzeba przyciągnąć uwagę, miło zaskoczyć i rozluźnić atmosferę.
Przede wszystkim oprawa eventów kwiatami ma stworzyć atmosfere i scenografię odpowiedniej do rodzaju promowanego produktu oraz firmy. PAMIĘTAJ: to produkt ma być w centrum uwagi. Ma uzupełniać i kojarzyć się jednoznacznie z marką. Musimy zadbać, by znajdowały się w strategicznych, wyeksponowanych, ale bezpiecznych miejscach. Dekoracje muszą być gabarytami dobrane do pomieszczeń i szlaków komunikacyjnych. Nie mogą zasłaniać ani rozpraszać uwagi. Warto astanowić się nie tylko nad przewodnią kolorystyką, ale rónież nad głónym gatunkiem kwiatów. Jeśli mamy do czynienia np. z promocją kosmetyków z lawendą, warto ją włączyć w aranżacje. Innym świetny przykładem jest promocja produktów od sieci SPA, którego logiem jest orchidea. Subtelnie wkomponowana w bkiety znakomicie nawiąże do znaku marki. Co do kolorystyki istnieje naczelna reguła mowiąca o tym, że najlepiej komponują się dekoracje w kolorach przewodnich, lub kolorystyce loga firmy/produktu.
Oprawa eventów kwiatami – jak właściwie dobrać dekoracje?
Oprawa eventów kwiatami jest integralną częścią scenerii. Dlatego musi zapewnić swobodę pracy obsłudze i być bezpieczna dla uczestników. Musi też współgrać z pozostałymi elementami, jak oświetlenie, podłoga, różnego rodzaju ozdoby, plakaty i ogólna stylistyka. Należy zadbać o jednorodność i motyw przewodni.
Oprawa kwiatowa powinna współgrać z:
- zaproszeniami,
- infografikami,
- ubiorem hostess i obsługi.
Kwiaty muszą być dobrane do wielkości pomieszczenia:
- w małych pomieszczeniach umieszcamy mniejsze, skromniejsze dekoracje,
- w dużych salach mile widziane są bogatsze i większe kompozycje.
Klientom organizującym cykliczne eventy proponujemy abonament i atrakcyjne rabaty. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również inne usługi, jak firmowe prezenty kwiatowe, bukiety firmowe oraz choinki i okolicznościowe stroiki np. na Boże Narodzenie. Podpowiadamy jak wybrać kwiaty na event, a dokonanie płatności uruchamia współpracę florystyczną.
Najnowsze komentarze