Promocja produktu

Wydarzenia bywają podobne w zarówno w treści jak i w organizacji. Nie mniej jednak zawsze trzeba pamiętać, że dekoracje mają różne role. Dlatego promocja produktu potrzebuje włąsnej dobrze dobranej kwiatewj scenografiii eventowej. Aranżacje i oprawa eventów kwiatami zależy od dwóch głównych czynników:

  • charakteru wydarzenia – rangi, miejsca i czasu organizacji oraz osób, do których jest skierowany przekaz
  • pomysłu florystów – współpraca z klientem, połączenie jego wizji z pomysłami florystów

Zasadą nadrzędną jest zawsze dopasowanie aranżacji do tematyki i okoliczności wydarzenia jakim jest promocja produktu, ponieważ ma na wiele wariatów.

Zadanie:
oryginalnie i pięknie udekorowana promocja produktu

Promocja produktu ma być z założenia wydarzeniem pozytywnym, przykuwającym uwagę. Ma spowodować, ze oglądający zapamiętają produkt i będą zachęceni do jego zakupu. Nie można ani przytłoczyć rozmachem dekoracji,ponieważ produkt w niej zginie, ani zrobić jej zbyt skromnej, bo będzie wyglądała na neidopracowaną i zrobi złe wrażenie. To, jakie kwiaty wybierzemy na dany event jest mocno uwarunkowane okolicznościami. Kwiaty różne w stylu i charakterze dobieramy do aranżacji wnętrz i plenerów. Przy promocji trzeba przyciągnąć uwagę, miło zaskoczyć i rozluźnić atmosferę.

Przede wszystkim oprawa eventów kwiatami ma stworzyć atmosfere i scenografię odpowiedniej do rodzaju promowanego produktu oraz firmy. PAMIĘTAJ: to produkt ma być w centrum uwagi. Ma uzupełniać i kojarzyć się jednoznacznie z marką. Musimy zadbać, by znajdowały się w strategicznych, wyeksponowanych, ale bezpiecznych miejscach. Dekoracje muszą być gabarytami dobrane do pomieszczeń i szlaków komunikacyjnych. Nie mogą zasłaniać ani rozpraszać uwagi. Warto astanowić się nie tylko nad przewodnią kolorystyką, ale rónież nad głónym gatunkiem kwiatów. Jeśli mamy do czynienia np. z promocją kosmetyków z lawendą, warto ją włączyć w aranżacje. Innym świetny przykładem jest promocja produktów od sieci SPA, którego logiem jest orchidea. Subtelnie wkomponowana w bkiety znakomicie nawiąże do znaku marki. Co do kolorystyki istnieje naczelna reguła mowiąca o tym, że najlepiej komponują się dekoracje w kolorach przewodnich, lub kolorystyce loga firmy/produktu.

Rynek wydarzeń, zwłaszcza medialnych rozwija się dynamicznie, Rosną zatem wymagania co do atrkacyjności opraw. Kwiatowe scenerie eventowe sprawdzają się idealnie jako dodatki, ale również jako dopracowane tło dla wydarzenia.

Oprawa eventów kwiatami – jak właściwie dobrać dekoracje?

Oprawa eventów kwiatami jest integralną częścią scenerii. Dlatego musi zapewnić swobodę pracy obsłudze i być bezpieczna dla uczestników. Musi też współgrać z pozostałymi elementami, jak oświetlenie, podłoga, różnego rodzaju ozdoby, plakaty i ogólna stylistyka. Należy zadbać o jednorodność i motyw przewodni.
Oprawa kwiatowa powinna współgrać z:

  • zaproszeniami,
  • infografikami,
  • ubiorem hostess i obsługi.

Kwiaty muszą być dobrane do wielkości pomieszczenia:

  • w małych pomieszczeniach umieszcamy mniejsze, skromniejsze dekoracje,
  • w dużych salach mile widziane są bogatsze i większe kompozycje.

Klientom organizującym cykliczne eventy proponujemy abonament i atrakcyjne rabaty. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również inne usługi, jak firmowe prezenty kwiatowe, bukiety firmowe oraz choinki i okolicznościowe stroiki np. na Boże Narodzenie. Podpowiadamy jak wybrać kwiaty na event, a dokonanie płatności uruchamia współpracę florystyczną.


Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.